  • Data: 2010-11-17 23:56:12
    Temat: Re: Nie trzeba było długo czekać skippy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ic1ppm$hfm$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    > \
    >
    > Mnie tu akurat nie interesuje od kiedy inwestują, jaka techniką itp i czy
    > muszą wychodzic z papierów miesiąc, czy 100 lat.
    >
    > Prosta kwestia.
    > Aktywa na górce 2007 i aktywa na dzis minus wpływy od 2007.

    A czemu nie zapytasz o aktywa w marcu 2009 i dzisiaj? :-)
    "Pytania są tendencyjne!"

    > Pozdrawiam
    >
    > PS rozumiem, ze zlewasz te 100zł miesięcznie co im płacisz.
    > Ale skoro tak tego bronisz, to wpłacałbyś więcej, gdybys tylko miał
    > mozliwość?

    Gdybym miał możliwość, to za obniżenie podatków zrezygnowałbym z większości
    "dobrodziejstw" dawanych mi przez państwo wraz z opieką medyczną,
    autostradami, edukacją i emeryturą.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/