  • Data: 2010-11-18 00:04:10
    Temat: Re: Nie trzeba było długo czekać skippy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ic1ptp$hsg$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Czyli zakładasz, że prywatna firma przetrwa państwo, w którym jest
    > umocowana.

    Majątek tej firmy może przetrwać. Np nieruchomości przetrwały poprzednie
    wersje RP, a nawet zmianę państwa z Raichu na PRL.

    > Co więcej, ze będzie po upadku tegoż państwa nadal dbała o jego
    > poprzednich obywateli, gdy to padło.

    Jeżeli będzie musiała, lub będzie miała w tym interes. Np PZU po zmianie
    ustroju dalej ubezpiecza, bo mu się to opłaca. Można założyć, że gdyby za
    100 lat istniało OFE na obecnych zasadach, to dalej by im się opłacało
    pobierać składki i dawać emerytury.
    Na dzień dzisiejszy mamy firmy działające dłużej niż najnowszy ustrój
    państwa trwający od 20 lat.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/