  • Data: 2010-11-18 19:21:32
    Temat: Re: Nie trzeba było długo czekać skippy
    Od: "root" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości grup

    > ...Po głośnym procesie o którym pisze Mroziu, SN orzekł, że to to Twoje
    > indywidualne konto, nie jest Twoje...

    To inna kwestia, równie skandaliczna jeśli nie bardziej.

    ----------
    Wiesz skippy, nie chodzi o piprzone OFE o te parę złotych które tam
    uskładałem. I tak niewiele się po tym spodziewałem. Chodzi mi o zasadę:
    jeśli ja mam być lojalny wobec państwa to ono musi też być lojalne wobec
    mnie. W tym kontekscie nie mogę zdzierżyć tych słów Fedak, które
    przytoczyłem wcześniej. To tak jakby ktoś wziął mój porfel do ręki i
    stwierdził, że jest dość gruby więc pewnie mam za duże rezerwy, których nie
    potrzebuję a potem mi je zabiera twierdząc na odchodne, że to dla mojego
    dobra.
    Ta kobieta uwłacza całemu społeczeństwu traktując nas jak neandertali.

    pozdawiam