  • Data: 2010-05-19 22:14:17
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:ht1l92$ku7$1@news.onet.pl...

    > Tak więc rację ma totus który mówi, ze żeby inwestować trzeba się nauczyć
    > kupować i sprzedawać w odpowiednich momentach.
    > Samo regularne dokupowanie i uśrednianie jest zajęciem kompletnie
    > bezsensownym i nie dającym żadnych przewidywalnych rezultatów.

    Zrozumiałem juz, ze wszyscy z Was wychodzą z zalozenia
    ze bez grania (kup/sprzedaj) na akcjach, TFI, kontraktach poprzez
    systematyczne inwestowanie
    nie da sie osiagnac sensownego zysku - czyli sama metoda kup i trzymaj jest
    nieefektywna,
    tak wiec konieczne jest sledzenie rynku i podejmowanie w/w decyzji w
    odpowiednim czasie,
    a metoda systematycznosci powoduje tylko usrednianie chwilowych
    wzrostow/spadkow
    jednak w zadan sposob nie chroni np. przed odwroceniem trendu
    kiedy to "ja pseudoinwestor" powinienem wykonac odpowiedni ruch.
    Poprawna "dedukcja" ?