  • Data: 2010-05-20 07:17:26
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ht2mso$2cd$1@news.onet.pl...

    > Nie traktuj złota jako jakiegoś specjalnego instrumentu. Odkąd zostało
    > oderwane od USD (prawie 40 lat temu), stało się instrumentem jak każdy
    > indeks, akcja, kontrakt na pszenicę czy jednostka funduszu. Równie dobrze
    > możesz kupić molibden, cysternę ropy, albo 2000 akcji kgh. Wszelkie
    > korelacje złoto-wojna, złoto-kryzys, złoto-rozkwit szlag trafił i sie
    > wszystko rozjechało - a przynajmniej rozjechało sie do tego stopnia, że
    > nie da się pod to rozsądnie tradować.
    > To co robi Fatso, to nieco inne podejście. Z tego co zauważyłem wyszukuje
> [...]

    ależ miło sie to wszystko czyta. W koncu jakiś wątek o giełdzie i
    inwestowaniu w szerszym horyzoncie.
    Co do złota. Prawda, notowania w kosmosie, ale z drugiej strony nie ma sie
    co dziwić jak Bernanke i Trichet drukują jakby miało nie byc jutra. Niestety
    problem tu jest taki że nie wiadomo kiedy zakończą i na dodatek to zależy w
    skrócie od dwóch panów. Tego nie da sie jakoś usystematyzować.

    Mam wrażenie że niestety ale panowie nie mają wyjscia w dłuższym terminie,
    wiec o trend można byc spokojnym. Dombrek sugeruje że to tylko "towar" jak
    każdy inny, tak było przez ostatnie 40 lat.
    Nie wiem czy tym razem można powiedzieć to samo. Anyway. Jak juz to
    fizyczny, ale jak zwykle trzeba sie na tym znać...

    george