  • Data: 2010-05-20 06:02:19
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    news:rg3Jn.8303$zH.83@newsfe28.ams2...

    > Facet stawia zadanie: nie stracic, zarobic i moc pieniadze zrealizowac w razie
    > potrzeby.
    >
    > Moja rada: kup zloto za calosc. Pamietam, ze jeszcze pare lat temu Krugerrand
    > biegal

    Z całym szacunkiem, kolega to napewno dobrze mi zyczy ?
    O ile docieraja do mnie wiesci zloto w tej chwili osiagnelo
    najwyzsze historycznie notowania, a handel nim podlega podobnym zasadom
    jak i inne walory na gieldzie, wiec dla mnie jako laika wielce pradopodobne jest
    ze moze jeszcze nie za pol roku/ rok - ale w koncu zacznie leciec bo ktos tam
    dojdzie do wniosu
    ze ten walor jest juz zbyt mocno napompowany i postanowi popuscic zawor