  • Data: 2010-05-20 08:13:42
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dombrek wrote:

    > Z fizycznym to problem - strasznie to duże i ciężkie, trzeba gdzieś schować
    > (przecież nie do banku;) ), no i dzwoni na bramkach na lotnisku. To już
    > lepiej diamenty, ale na tym to już w ogóle trzeba się znać i dokładnie
    > przebadać, zeby nie kupić syntetyku. Inna sprawa, że diamenty, to jak
    > lokata - tylko tezauryzacja wartości i nic więcej.
    > Dombrek

    Diamentow to juz zupelnie nie radze, Ich wartosc jest wydumana skoro
    mozna je wyprodukowac
    syntetycznie. Jak na razie jednak nie wynaleziono kamienai
    filozoficznego, o ktorym marzyli przez
    wieki faceci nad tygielkiem. Sam zbieram srebrerka z roznych wzgledow
    ale 100 Kg srebra w dzba-
    nuszkach to naprawde duzo. Trudno z takim barachlem na grzbiecie uciekac
    gdy za nami bedzie
    gonil tlum glodomorow. Pozostaje wiec zloto. Ile kolega ma tego szmalu
    wyrwanego zonie? Sto tys.
    zlotowek? To najwyzej 20 krugerrandow, wielkie mi mecyje. Mozna to
    wsadzic w damska torebke
    i nikt nie zauwazy. Mozna ukryc w tzw ziemskim banku- np w grobie
    ukochanej babuni. Zloto to nie jest
    trup-nie zgnije. A jesli zajdzie potrzeba to sie sprzeda jedna blaszke
    na Allegro i szmal bedzie. Po najnowszym,
    coraz to wyzszym kursie.

    fatso