  • Data: 2015-04-07 13:33:34
    Temat: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmi7eh9.127c.proteus@pl-test.org...

    > Bo zaakceptował regulamin karty?
    Regulamin karty akceptowałem ponad 10 lat temu. Musiałem mieć jakieś
    zaćmienie skoro nie doczytałem, że po kradzieży karty złodziej będzie mógł
    nią płacić w sklepie.
    Karta jakimś cudem zmieniła się na niezabezpieczoną przed użyciem przez
    nieupoważnioną osobę.

    > Bo klient odpowiada za transakcje dokonane
    > własną kartą? No pomyśl chwilę, jak chciałbyś to inaczej rozwiązać?
    > No jak ma klient nie odpowiadać za transakcje dokonane przed zastrzeżeniem
    > karty?

    > Nic nie wymusił, nie ma konieczności posiadania karty.
    Dobra. Nie wymusił tylko podstępnie sprowadził to dodatkowe zagrożenie wraz
    z wznowieniem karty.

    > I zawsze możesz poszukać banku który umożliwia blokadę transakcji offline.

    Za widzimisię banku mam płacić swoim czasem. Czy to jest fair?
    P.G.