  • Data: 2015-04-16 18:27:30
    Temat: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mgoi5p$roa$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-04-16 o 16:38, J.F. pisze:
    >Daj linka. Ostatnie dane, które znalazłem, mówiły o 5gr.

    Ale to byla decyzja z 2010.
    Od tego czasu ceny MTR dla rozmow spadly ... no, ale dla SMS
    faktycznie nie potrafie znalezc.

    Tym niemniej wielu operatorow oferuje wielkie pakiety czy bezplatne
    SMS nie tylko we wlasnej sieci, od lat nie placi sie tez za
    przychodzace SMS w roamingu ... naprawde nadal po 5 gr ?

    Rozporzadzenie UE mowi o maksymalnej stawce hurtowej w roamingu 2ec az
    do 2022r, ale tak to zapisali, ze nie wiem - czy za przychodzace tez,
    czy tylko za wychodzace.
    Ale to jednak stawka maksymalna, umowiona moze byc nizsza.

    >Dlaczego dlatego? Coś ci się nie pomyliło z wnioskowaniem?

    Dlatego zeby sie troche ograniczyl z tym masowym wysylaniem :-)

    Tak czy inaczej - 5gr, a nie 25.

    No i zauwaz, ze mozna oferowac tylko do wlasnej sieci, a taki bank
    bedzie mial 4 lacza ... wtedy moze spasc ponizej tych 5 gr.

    J.