eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiecne praktyki BZ WBKRe: Niecne praktyki BZ WBK
  • Data: 2007-06-28 18:29:35
    Temat: Re: Niecne praktyki BZ WBK
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:f60t3q$oon$2@node4.news.atman.pl...
    >
    > zaplaciles?
    >

    Gdyby takie zdarzenie mialo miejsce naprawde na pewno bym zaplacil. Jest
    pewna granica po przekroczeniu ktorej nie mozna sie wycofac w umowy (np.
    wtedy gdy kelner stawia obiad na stole, bo wiadomo, ze juz wtedy nie bedzie
    mogl byc zaoferowany innej osobie). Jak rezerwujesz hotel to przez pewien
    czas mozesz odwolac rezerwacje, ale po przekroczeniu pewnego czasu do
    terminu rezewacji, nawet jak ja odwolasz i nie skorzystasz bedziesz musial
    zaplacic. Wiele taryf lotniczych tez nie przewiduje zwrotu ani zlotowki gdy
    samolot juz odleci. Podobnie jest z pociagami.

    Przypadek ktory rozpatrujemy jest podobny. Zostal przekroczony czas w ktorym
    bez konsekwencji mozna sie wycofac. Teraz nalezaloby zaplacic. Oczywiscie
    bank do sadu nie pojdzie przy takiej kwocie, ale jak moze potem zaufac
    takiemu klientowi (dajac mu np. kredyt gotowkowy)?

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1