eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiecne praktyki BZ WBKRe: Niecne praktyki BZ WBK
  • Data: 2007-07-07 12:15:55
    Temat: Re: Niecne praktyki BZ WBK
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > news:f6ns93$eq2$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > > Po prostu bank ma luke w procedurach. Niezawarcie umowy o konto w jakims
    > > tam czasie
    >
    > No to jeszcze raz...
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Umowa
    >
    > MK
    >

    Jaka umowa?
    Wszystkie czynnosci w banku (na co podalem paragrafy) dotycza sie wylacznie klienta.
    Klientem banku staje sie wylacznie po PODPISANIU umowy.
    Znajdz sformulowanie w regulaminach banku niedotyczace klienta.

    Dalej - przepisy kartowe.
    Luka w procedurze.
    Wg przepisow klient (klient - staje sie nim po podpisaniu umowy) moze wypowiedziec
    umowe pisemnie i wtedy otrzymuje zwrot kosztow poniesionych na karte, pod
    warunkiem, ze zwraca nieaktywowana.

    czyli, kolezanka powinna isc do pabku, podpisac umowe, zaplacic 15 zl, wypowiedziec
    umowe pisemnie, zdac karte i otrzymac zwrot 15 zl za oplaty za nieaktywowana karte.


    Cos jeszcze czy dalej bedziesz wymyslal jakies udziwnienia prawne, niemajace
    odniesienia do regulaminu banku?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1