eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku › Re: Nieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku
  • Data: 2009-11-03 12:04:24
    Temat: Re: Nieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Lis, 12:51, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Tue, 03 Nov 2009 12:24:43 +0100, witrak() napisał(a):
    >
    > > Gdy przelew wypada w dzień "nieroboczy" Eurobank *nie modyfikuje*
    > > zlecenia przedłożonego przez klienta, tylko wykonuje je inaczej niż
    > > to wynika z literalnego zapisu: np. w zleceniu jest 3.10, próba
    > > wykonania (zabrania kasy) jest przeprowadzana 2.10, a ponieważ wtedy
    > > środków jeszcze nie ma, więc zlecenie jest odrzucane, zaś klient
    > > dostaje poczta (wewnętrzną) list, informujący, że zlecenie nie mogło
    > > być wykonane (z braku środków) w dniu 3.10 (!!!). choć 3.10 środki
    > > już są.
    >
    > I jedynie do tego co się dostaje pocztą wewnętrzną można sie doczepić.
    >
    > Czasy wykonania zleceń są zgodne z regulaminem i przy zakładaniu zlecenia
    > ostrzeżenie też jest. Wygodne to to nie jest niestety. Jedyne wyjście to
    > przelewać z RO na KO parę dni wcześniej (tu nalezy zanalizować kalendarz i
    > dobrać optymalną ilość dni) o ile chce się mieć pełny automat.
    >


    Zlecenia wewnetrzne wykonuja sie zgodnie z data zadeklarowana, rowniez
    w dni wolne od pracy.
    Tak wiec pelen automat ustawilem na wewnetrzne 4 dni przed zewnetrznym
    (ktore i tak jest o 3 dni wczesniejsze niz data wymagana - rata
    cetelembank......)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1