eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w EurobankuRe: Nieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku
  • Data: 2009-11-03 20:10:21
    Temat: Re: Nieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-11-03 12:51, Robert Kois wrote:
    > Dnia Tue, 03 Nov 2009 12:24:43 +0100, witrak() napisał(a):
    >
    >> Gdy przelew wypada w dzień "nieroboczy" Eurobank *nie modyfikuje*
    >> zlecenia przedłożonego przez klienta, tylko wykonuje je inaczej niż
    >> to wynika z literalnego zapisu: np. w zleceniu jest 3.10, próba
    >> wykonania (zabrania kasy) jest przeprowadzana 2.10, a ponieważ wtedy
    >> środków jeszcze nie ma, więc zlecenie jest odrzucane, zaś klient
    >> dostaje poczta (wewnętrzną) list, informujący, że zlecenie nie mogło
    >> być wykonane (z braku środków) w dniu 3.10 (!!!). choć 3.10 środki
    >> już są.
    >
    > I jedynie do tego co się dostaje pocztą wewnętrzną można sie doczepić.

    Ja bym polemizował - par. 17 pkt 5 mówi:
    "Jeżeli data realizacji zlecenia na rachunek w innym banku wypada w
    innym dniu niż dzień roboczy, Bank *zmienia datę realizacji* [podkr.
    moje] i obciąża Rachunek kwotą zlecenia w ostatnim dniu roboczym
    wypadającym przed datą, w której pierwotnie przypadała realizacja
    zlecenia."

    Otóż bank nie zmienia daty realizacji zlecenia ! Gdyby wykreślic z
    Regulaminu słowa "zmienia datę realizacji i", to by było OK. Tak,
    jak jest aktualnie, bank działa niezgodnie z własnym regulaminem.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1