eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku › Re: Nieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieprawdziwie prezentowane daty wykonania zleceń w Eurobanku
    Date: Tue, 03 Nov 2009 21:10:21 +0100

    On 2009-11-03 12:51, Robert Kois wrote:

    > I jedynie do tego co się dostaje pocztą wewnętrzną można sie doczepić.

    Ja bym polemizował - par. 17 pkt 5 mówi:
    "Jeżeli data realizacji zlecenia na rachunek w innym banku wypada w
    innym dniu niż dzień roboczy, Bank *zmienia datę realizacji* [podkr.
    moje] i obciąża Rachunek kwotą zlecenia w ostatnim dniu roboczym
    wypadającym przed datą, w której pierwotnie przypadała realizacja
    zlecenia."

    Otóż bank nie zmienia daty realizacji zlecenia ! Gdyby wykreślic z
    Regulaminu słowa "zmienia datę realizacji i", to by było OK. Tak,
    jak jest aktualnie, bank działa niezgodnie z własnym regulaminem.

    witrak()