eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    From: froff <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej
    instytucji iść ze skargą?
    Date: Fri, 10 Feb 2012 20:08:23 +0100

    > Ale nie obciąż bez Twojej zgody raczej a jak obciążą to reklamuj.
    > A wiesz że każdy sklep w którym płacisz karta też ma na swoich wydrukach pełny
    numer Twojej karty .

    Tak, jeżeli coś się pojawi to będę reklamował, ale...
    Nie podoba mi się to, że po jednokrotnym użyczeniu karty właściciel konta może przy
    odrobinie złej
    woli jednym kliknięciem robić za jej pomocą transakcje a system informatyczny
    dostawcy usługi nie
    daje możliwości użytkownikowi usunięcia danych karty z profilu a tylko zastąpienia
    ich innymi.
    Nie chodzi mi teraz, że jakoś bardzo boję się o swoją forsę ale chciałbym bardzo
    wiedzieć czy i
    jakie są prawne możliwości by taką sytuację odkręcić - taka wiedza może kiedyś się
    przydać.
    Zakładam, że powinny być.

    pozdrawiam