eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiezadowolony klient mBanku...Re: Niezadowolony klient mBanku...
  • Data: 2009-07-17 18:28:36
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: "Wini" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:h3qasb$bia$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dnia Fri, 17 Jul 2009 05:08:32 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
    >
    >> http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
    >
    > Zawsze twierdziłem, że karty kredytowe są dobre głównie dla poszukiwaczy
    > wrażeń ;)

    Nie tylko karty - samo założenie konta też :(
    Posiadam konto w PKOBP które jest dla mnie bardzo przyjazne itd.- tylko te
    opłaty:)
    Pod wpływem lektury (również tej grupy) 18.06.2009 złożyłem wniosek o
    otwarcie rachunku z opcją podpisania umowy w Mpunkcie. Natychmiast
    otrzymałem odpowiedź, że wniosek dotarł i dalsze informacje otrzymam pocztą
    email. Ponieważ w sprawie zapadła cisza, 26.06.2009 wysłałem zapytanie do
    BOK, co z wnioskiem? Odpowiedź - drogą email nie udzielamy takich
    informacji. Przedwczoraj zadzwoniłem na mlinię, co z wnioskiem. Wniosek
    jest, rozpatrzony, odezwie się kiedyś do mnie przedstawiciel mpunktu i
    zaprosi celem podpisania umowy. Myślałem, że w XXI wieku będzie troszkę
    szybciej. Na telefon już nie czekam.

    Pozdrawiam
    Wini


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1