    From: "El Matador" <p...@g...plitego>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieznany wydawca karty
    Date: Sat, 27 May 2006 17:58:46 +0200
    To: sumi <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    > tu nie ma znaczenia czy to jest Aura czy aurora :-)
    > wazne zeby karta przesz?a autoryzacj?
    > no i jeszcze wa?ne ?eby by?o co z karty ?ci?gn?ae
    >
    > ps. no i jak przedmówca powiedzia?
    > o co chodzi z tym komputerkiem??

    Heh dla mnie kasa ze sporym wyświetlaczem(które są w hipermarketach) to
    już komputerek :) Faktycznie chyba niezrozumiale napisałem skoro
    wspominasz o autryzacji, opisywałem sytuację jeszcze przed dotknięciem
    karty do POS-u. Kasejerka tego nie zrobiła, gdyż na swojej kasie na
    monitorku nie mogła znaleźć karty Aurora.

    Dlatego moje pytanie czy w hipermarkecie w dość odległym kraju będzie w
    kasie zdefiniowana Visa Classic Multibank???
    (problemu by nie było gdyby kasjerka wybierała instytucję wydającą kartę
    jednak jestem 99% przekonany że tego nie robi bo w takim wypadku Aura by
    przeszła gdyż AFAIK na ww karcie jest logo Mastercard Electronic)

    --
    El Matador