    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieznany wydawca karty
    Date: Tue, 30 May 2006 13:35:07 +0200

    "bodeck" <o...@u...POCZTA.to.FM> writes:

    > Wystarczyło tylko, żeby kasjerka popatrzyła na potwierdzenie, które
    > otrzymuje z terminala, tam jest napisane jaka to karta.

    Nie zebym wiedzial co to jest karta Aura, ale...

    tak czy owak kasjerka ma najpierw stwierdzic czy karta moze byc
    zaakceptowana (logo, hologramy, UV itd) a dopiero gdy okaze sie ze
    tak to moze robic z nia cos wiecej. I dopiero wtedy moze porownywac
    np. rodzaj i numer karty z "potwierdzeniem".

    W przeciwnym przypadku ludzie placiliby kartami z BP albo innego
    Statoila.
    --
    Krzysztof Halasa