    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nikompetentne partyline skad my to znamy ;)
    Date: Thu, 12 Apr 2007 06:55:21 -0400

    RobertS wrote:

    > no to fajnie, bedzie konkurencyjny co-brand dla karty DC, ktora kosztuje
    > 350zl!
    > chyba tez PKO SA wydawalo cos z LOT-em, dobre mam skojarzenia?

    Dobre. Cos tam ostatnio bylo o PKO SA i LOT tylko pewnie cena bedzie
    duzo wyzsza.

    > Citi robi wyjatkowo dobre co-brandy...kk z BP jest naprawde niezla, moze
    > ktos ma kk Citi - Era i cos opowie?

    Nic specjalnego z tego co widac w opisie na www. Moim zdaniem ta karta
    srednio im sie udala ujmujac to dyplomatycznie.
    Tak na marginesie z Ery bedzie mozna sobie wyfrunac bez konsekwencji ;)
    http://itbiznes.pl/art25891.html

    > nie sadze, aby Citi wszedl w jakis deal z Orange, BZ WBK i mBank robia juz
    > z nimi co-brandy...

    Kto wie zalezy kto karty rozdaje banki czy telekom.

    > a Polkomtel, czy juz jakas kk jest przez nich sygnowana? nie kojarze...nie
    > powinni pozostawac w tyle, konkurencyjne telekomy co-brandy juz maja ;-))

    Cos tam chyba maja ale to nic specjalnego.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Citibank-Handlowy-z-
    siecia-komorkowa-Plus-na-jednej-karcie-1560709.html
    No i jest jeszcze play ale oni na razie dopiero startuja.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski