  • Data: 2009-10-01 12:40:12
    Temat: Re: No i jest
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 1, 2:36 pm, "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:
    > Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    > wiadomościnews:1254400300.614105@bongos2.pseinfo.pl.
    ..

    > weź rusz głową.
    > nie drugiej transkacji tylko __zamiast__ Twojej.
    > to że coś wpisujesz w przeglądarkę wcale nie znaczy że idzie do serwera
    > banku.
    > nie wiem czy jest na rynku bank który liczy hasła uwzględniając rachunek
    > odbiorcy i kwotę.

    Moze nie liczy ale sa banki, ktore w sms'ie obok hasla podaja kwote i
    odbiorce. Wiec w czym problem? Place 100 zl za prad - dostaje sms'a i
    jest 10 000 na ukraine - to chyba lapie sie, ze cos jest nie tak.

    Jak ktos nie czyta takich sms'ow to nie ma zabezpieczenia skutecznego,
    tzn. calkowite ubezwlasnowolnienie.