  • Data: 2009-10-01 12:46:35
    Temat: Re: No i jest
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Głowacki wrote:

    > No nie do końca, bo ci wirus z komórki nie przepisze hasła z powrotem do
    > przeglądarki... ;)
    >
    > Jeśli nawet wirus w jakiś sposób zrobiłby przelew bez twojej wiedzy, to
    > przyjście smsa na komórkę z hasłem zabezpiecza resztę.

    popatrz na to z innej strony. niczego nieswiadomy klient loguje sie
    do systemu, klika sobie przelew np. za telefon, a wirus podstawia
    do banku koszyk przelewow. przychodzi sms, klient autoryzuje koszyk
    o ktorym nie wie i pozamiatane. jesli w sms-ie bedzie szczegolowe
    info o transakcjach, to mozna sie w pore zorientowac, jesli nie bedzie
    detali to jestesmy w doopie - telefon zaplacony, reszta kasy na kajmanach.