  • Data: 2010-11-25 19:46:57
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już nie daje rady. Ty jakiś niedorozwinięty jesteś? Pisze przecież o tym,
    > że
    > Ruscy zabili mu prezydenta, a zwłoki trzymali w błocie. Jak miał lądować
    > zrobili mgłę, a jak już nie żył to spuścili na niego deszcz. Co ma do tego
    > jakiś wysokościomierz. Wciskasz jakie pierdy o pilotażu. Ruscy zabili
    > prezydenta RP. Dotarło! Ty lepiej zacznij przymierzać hełm na wojnę z
    > Ruskimi. Nie weź za ciasnego. Taki się trafił Endriu. Przepraszam. Panu
    > doktorowi Endriu.

    Jak widać wszystko idzie zgodnie z planem. totus (z małej litery) wrzucił
    jak najbardziej merytoryczną wypowiedź opartą na konkeretnych linkach i
    matematycznych wyliczeniach. Jeszcze tylko brakuje mi tu na końcu jego
    wypowiedzi jakiegos peanu pochwalengo na część Balcerowicza Donka i
    Rostowskiego.

    Wobec powyższej sytuacji naprawdę postuluję o zakończenie tej jałowej
    dyskusji dedykując koledze totusowi już raz wypowiedziany w jego kierunku
    przez moją osobę tekst:.

    "[...] Do tej pory żal mi trochę było pani Barbary Bochenek, bo lubiłem tą
    miłą kobietę (zdaje się) o gołębim sercu, ale po twoje postawie widze że nie
    ma czego współczuć. Przyłączyła się do tłumu baranów to niech się teraz jej
    dzieci sie nie dziwią, że nikt z jej wyborców nawet nie zada siobie odrobiny
    wysiłku, i nie zapyta o dziwne okoliczności jej smierci. [...]".

    EOT.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/