  • Data: 2010-11-28 08:02:14
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Ja? Ok. 60, to żadna tajemnica ;)
    >
    > Endriu, ile wylatałeś?

    2*2 godziny - odrzutowcem. I nie w roli pilota tylko pasażera :).
    I jest tak jak Delfino mówi. Nie czuć prędkości tylko przyspieszenia.

    P.S. Po tej podstawowej dawce info. należało by artykuł prof. Dakowskiego
    skonfrontować z "ukształtowaniem terenu" (odpowiednio dadając/odejmując
    wpływ ukształtowania terenu) i z tego wyciągnąc pochodną po czasie (obliczyć
    przyspieszenia). Wtedy można by było w miarę racjonalnie powiedzieć czy w/w
    stenogramy wraz z wypowiedziami pilotów mogły by wystąpić faktycznie.

    Szkoda że czegoś takiego prof. Dakowski na swojej stronie nie przedstawił,
    przemawia to na jego niekorzyść gdyż można by się doszukać w w/w artykule
    elementów populizmu.

    P.S. Szkoda, że kolega Delfino nie powiedział wcześniej o swoim hobby.
    Zapytałbym go o jego zdanie na temat opracaownia prof. Dakowskiego na
    osobności na priv, nie trzepiąc zbędnie piany. Na moją obronę przemawia
    fakt, iż parę razy zarzuciłem w/w teks i nikt na niego merytorycznie nie
    odpowiadał.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/