eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwNo to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem.... › Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Followup-To: pl.biznes.wgpw
    Date: Sun, 05 Dec 2010 15:33:01 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 96
    Message-ID: <idg7r7$659$1@news.onet.pl>
    References: <icbk76$2ij$1@usenet.news.interia.pl> <idemcq$2dn$1@news.onet.pl>
    <idfkkp$gga$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-73-13-114.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291559591 6313 178.73.13.114 (5 Dec 2010 14:33:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 14:33:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.99.01
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:501177
    [ ukryj nagłówki ]

    Endriu wrote:

    > Kolejny po Jasiu Werbińskim "leming" który jednak po namyśle podważa
    > stenogramy "MAK". Zmusić "leminga do myślena" - bezcenne.
    >
    To znaczy co konkretnego podważam?

    > Przecież wszyscy wiedzą że stenogramy to kit, a cała prawda o
    > wyimaginowanych beczkach 30 metrów na ziemią,

    Nie no, bo przecież skoro samolot leży na dachu, to na pewno ruskie go
    odwróciły. Litości :>

    > Bóg jeden wiew skąd wziętych
    > skokach wysokości lądowania jest w czarnych skrzynkach, których to Putin
    > osiem miesięcy po katastrofie nie ma zamiaru oddać. Czy ja mam wreszcie
    > wobec ciebie użyć inwektyw typu "idiota" żebyś wreszcie zrozumiał ten
    > prosty fakt ?.

    Skończy śledztwo, to odda. Nie rozumiem o co ci chodzi.

    > I weź nie ogłupiaj ludzi stawianiem tezy jakoby zderzenie spadającego z
    > prędkością 157 km/h 80 tonowego Tupolewa z 30-metrowym drzewem miało
    > doprowadzić do beczki .....

    Po pierwsze na pewno nie miał 157 km/h i o tym już pisałem. Po drugie nie
    widzę żadnego powodu, dla którego nie miałoby być beczki. W przypadku utraty
    części skrzydła jest to zupełnie normalna rzecz w każdym samolocie.

    >
    > <http://www.pluszaczek.com/2010/06/05/stenogramy-z-c
    zarnych-skrzynek-
    tu-154m---falszerstwo---czesc-iv/>
    >
    > "[...] Tu 154m nie mógł się obrócić podwoziem do góry ponieważ był za
    > nisko (nawet urwanym skrzydłem zawadziłby o ziemię - rozpiętość skrzydła
    > wynosi 37 metrów [...]".
    >
    Rozpiętość skrzydeł 37 metrów, jednego 18, połowy 9 metrów. Wystarczyło, że
    był 9 metrów nad ziemią i spokojnie mógł się obrócić. Wiadomo też przecież,
    że na tym etapie wznosił i wszedł na przynajmniej kilkadziesiąt. Żaden
    problem.

    > http://pluszaczek.com/grafika/Rys%203%20-%20TU-154M%
    20-%20obliczenia.jpg
    >
    > Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
    >
    Nie ma czegoś takiego, jak prawa zachowania fizyki. To tylko kompletny
    dyletant mógł wymyślić.

    > Jest rozsądnym założenie (w pierwszym przybliżeniu), że opór
    > stawiany na początku przyziemiania przez napotkane przeszkody (drzewa)
    > jest związany liniowo z powierzchnią przekroju pnia. W tym przybliżeniu
    > zakładamy brak wpływu gatunku drzewa, np. "same brzozy". Zmiana pędu
    > obiektu przy cięciu takiego drzewa jest więc proporcjonalna do kwadratu
    > średnicy (d=2*r, gdzie r to promień).

    Kompletna bzdura. Zmiana pędu przede wszystkim będzie związana z masą, a nie
    średnicą. Średnica w ogóle nie gra roli. Autor chyba nie rozumie definicji
    pędu, którą sam przytoczył.

    > cm
    > Byłoby to więc szarpnięcie powodujące przyspieszenie ?a
    > podobne
    > do tego, jakie odczuwa się przy zderzeniu samochodu z drzewkiem o średnicy
    > 2 cm.

    No i pewnie było to szarpnięcie. Po co w ogóle cały ten wywód? Przecież
    oczywiste jest, że zetknięcie skrzydła z brzozą nie zabiło pasażerów.
    Boże...

    > " [...] Ścinanie przeszkód drewnianych przez ostrą i giętką konstrukcję
    > skrzydła przypomina ścinanie badyli ostrą szablą, a nie uderzanie tępym
    > narzędziem w drewno.

    Skrzydło jako szabla. Proponuję autora, aby wynajął jakiś samolot i
    zatrudnił się do wycinki lasów, przy pomocy skrzydeł. Czy ktoś zdrowy na
    umyśle może wypisywać takie głupoty? Wystarczy mieć elementarną wiedzę z
    budowy samolotów, aby wiedzieć, że skrzydło jest praktycznie puste w środku
    (nie licząc zbiorników paliwa, które nie przykładają się do wytrzymałości).
    Całość opiera się praktycznie na jednej podłużnicy, która ma przenosić
    obciążenia podłużne, a nie poprzeczne. Do tego krawędź natarcia wcale nie
    jest ostra.

    > Wiesz o tym, że ani stenogramy, ani w/w beczka nie miała prawa zdarzyć się
    > w rzeczywistości.

    Oczywiście, że miały prawo i zdarzyły się. Tutaj raczej nie ma wątpliwości.

    > Pytam się więc po co publicznie robisz z siebie głupka ?. Czemu nie
    > domagasz się prawdy ?.
    >
    Gołym okiem widać, że to Słońce obiega Ziemię!!! Dlaczego robisz z siebie
    głupka i nie domagasz się prawdy?

    :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1