  • Data: 2010-11-23 16:35:46
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:icgnma$ih7$1@usenet.news.interia.pl...

    > Nie, piszę że leciał 300km/h a przy tym zniażał się "punktowo" z 80 do 60
    > m w czasie 1,8 sek (25 m/s w dól - czyli jak spadająca winda).

    Przy prędkości 300 km/h zwiększenie na 1,8 sekundy opadania do 90 km/h można
    wytłumaczyć na wiele sposobów: korekcją w celu powrotu na ścieżkę,
    turbulencją, zacięciem się wysokościomierza (stąd niektórzy pukają w
    szybkę), błędem pomiaru, fałszywym źródłem informacji jakie podajesz (nie
    wiemy o jakiej wysokości mówisz, może powiesz?).

    Co nie zmienia faktu, że Ty pieprzysz bez sensu, bo ich tam wogóle nie
    powinno być.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/