  • Data: 2008-01-24 20:51:21
    Temat: Re: Nordea Spektrum - nowy ROR banku Nordea
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Karta miesięcznie kosztuje 1,50 i przelew 0,60 gr więc całkiem nieźle jak
    > na darmowe bankomaty, chociaż ostatnio mi wyszło, że wypłacam już
    > naprawdę 2-3 razy na m-c, ale cóż nowy bank i nowe konto trzeba
    > sprawdzić ;)

    A mialo byc tak fajnie :) Przeciez teraz jest wszedzie pelno euronetow,
    bzwbk i innych, z ktorych np. kartami mBanku/Multi mozna wyplacac
    pieniadze darmowo. Trzeba miec jakas BARDZO podbramkowa sytuacje aby ww.
    bankomatu nie miec w poblizu (mialem moze taka raz w zyciu) i wole wtedy
    zaplacic 5 zl niz placic co miesiac 1.5/zl za karte. Tak wiec nowe konto
    Nordea to dla mnie zadna rewelacja, jeszcze gdyby wszystko bylo
    bezplatne, a tu 60 gr przelew, 1.5 zl za karte. Poza tym kolejne konto
    zdecydowanie nie jest mi do szczescia potrzebne... :)

    Osobiscie szukalem konta do wyplat z bankomatu. I ostatecznie chyba
    skonczy sie na mBanku bo wszystko darmowe, a gotowke wyplacam raz na
    miesiac. Do konta Multi niestety karty debetowej nie chce podpinac, bo
    czasem przewija sie tam sporo (jak dla mnie) $$ i nie chce ryzykowac. A
    jeszcze karta jest platna. Rozwazalem tez Inteligo, bo jednak bankomatow
    PKO BP jest sporo, szkoda tylko ze nie Inteligo nie umozliwia
    bezplatnych wyplat z Euronetow.

    Citi niestety idzie do kasacji razem z KK. Redukacja kont, redukcja KK.
    By zylo sie lepiej :)

    --
    Mithos