    From: "Harry Zimm" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Date: Wed, 10 Dec 2003 14:21:42 +0100

    Użytkownik "Ubogacona Anulacja" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:br74vo$e3d$1@inews.gazeta.pl...
    > No rzeczywiscie zarabiaja na obracaniu Twoja kasa tyle, ze dyrektorzy
    > oddzialow juz zamowili sobi po Lexusie. Troche realizmu. A najlepiej
    > trzymaj kase w skarpecie. Tam na pewno NIKT na niej nie bedzie zarabial.
    >
    > Rozumiem, ze wykonywanie przelewow, korzystanie z kart, kredytow itp.
    > jest dla Ciebie nic nie warte. To po cholere w ogole Tobie jakiekolwiek
    > banki?

    Już pisałem ile bym nie trzymał to i tak bank zarabia na moich pieniądzach
    więc nie będę płacił jeszcze za to. Wybacz, ale jeśli bank ma oprocentowanie
    1% i jeszcze chce za to pieniądze....to jest trochę coś nie tak. Ja nie
    twierdze, że nikt nie ma zarabiać na mojej kasie, ale jak juz zarabia to
    niech da konto za darmo. W zamian za to, że oddaje mu swoje pieniądze on
    daje darmową kartę, przelewy itd...Teraz rozumiesz? Jeśli żaden bank nie
    będzie oferował dobrych warunków to faktycznie będę tzrymal kase w sejfie i
    tyle. HZ