  • Data: 2003-12-10 13:40:42
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br76j4$7j4$1@news.onet.pl...

    > Eeee ten scenariusz to dla nie powiem kogo. ;)
    >
    > widzenia banku. I
    >
    > Mowisz, ze chcialoby ci sie realizowac taki scenariusz?
    > Bo mnie nie :)

    A mie tak, jesli to doprowadziloby do poprawnej logiki ze strony banku
    (mowie o bezplatnym oscylatorku)

    > A taka polityke zaczyna wpriowadzac coraz wiecej bankow. Ot chociazby w
    BPH
    > PBK - zaplac 4 razy karta - to nie zaplacisz za jej wydanie itp.
    > Korzystasz- nie placisz.

    To akurat jest logiczne, bo z operacji kartowych w przeciwienstwie do
    bezplatnych przelewow sa dla banku prowizje.

    > Po prostu - bank nagradza aktywnych klientow, wychodzac ze slusznego
    > zalozenia, ze predzej to konto skasujesz jesli z niego nie korzystasz, niz
    > bedzie ci sie chcialo robic oscylator...

    Przekonales mnie. Nie skasuje tego konta. :)

    > Zeby byly sztuczne przelewy to a) trzeba miec kase do takich przelewow,

    Ci co je maja (konto pro) pewnie nie placa, bo maja te kilka k PLN

    >b)
    > trzeba miec czas.

    Żartujesz? Popatrz na propozycje Glenn.

    > wiesz - wydaje mi sie, ze takich osob, ktore beda sie bawic w taki
    oscylator
    > jest minimalny procent, w prowionaniu z tymi, ktorzy zdecyduja sie
    aktywniej
    > korzystac z konta lub zaczna ponosic oplaty.

    A mi sie wydaje przeciwnie. Zobaczymy. Juz raz kiedy dyskutowalismy na temat
    nowych uslug w mBanku i Multi Banku, zle sie Tobie wydawalo. ;)

    > bo?

    Mam przeprowadzic wyliczenia? ;)

    > Chyba? To twoje przekonanie?
    > Przeciez bank nie ma swoich bankomatow i musi placic za twoja wyplate. No
    > chyba, ze masz stale na koncie > 2,5 tysa - wtedy ok - cos tam zarabia

    Pisalem Tobie ze mam konto pro i nie place za prowadzenie (jak myslisz,
    dlaczego?;) oraz place karta.

    > Pewnie! ;) chyba masz manie wielkosci... :D

    Nie rozumiem. Te kilkadziesiat groszy to nie majatek dla banku, ale pomnoz
    to przez kilka/kilkadziesiat tysiecy w skali miesiaca.