  • Data: 2003-12-10 15:44:15
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Harry Zimm napisał:

    > Masz rację i tu chyba dlatego wymyślili kruczek z tymi przychodami, że
    > miesięcznie coś koło 2000 (nie jestem pewnien). Z tego wynika, że ci którzy
    > mają mniej niż 2000 nie są opłacalni. Z Lukasa byłem bardzo zadowolony już
    > nawet olałem ten 1% oprocentowania, bo do oszczędności mam inny bank, ale
    > kurde jesli miałbym już placić za prowadzenie konta to też chcę cos z tego
    > mieć. Co trzy miesiace narośnie mi ten % który co miesiąc zapłacę za
    > prowadzenie i wyjde na 0 w najlepszym wypadku. Więc mieć konto tylko aby
    > mieć? Pozdrawiam HZ

    No zastanow sie chwile, co z tego masz? Karte masz? Z bankomatu wyplacac
    mozesz? Placic karta mozesz? robic przelewy mozesz? To co jescze bys od
    banku chcial, zebys mu laskawie pozwolil potrzymas swoje pare groszy?

    IMHO byloby bardzo ciekawie, gdyby jakis bank zaczal likwidowac konta,
    ktroych prowadzenie mu sie nie oplaca. Ale bylby krzyk. ;-)))

    Bartol