  • Data: 2003-12-10 16:29:18
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    news:3FD7461A.3060601@i.tak.dalej...

    > Jestem w podobnej sytuacji i gdyby tak zrobili to bym się wkurzył

    No to się wkurzysz.

    PS Nie wiem, czy darmowe wydanie kolejnej karty do konta to dobre
    rozwiązanie. Karta się zarysuje, zastrzegamy, zamawiamy nową. Za darmo. Ja
    na przykład mam nową VE inteligo co kilka miesięcy, bo internsywnie jest
    używana, a ja lubię mieć ładny plastik w portfelu. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara