  • Data: 2003-12-11 10:54:12
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:

    > Tak, wszyscy raptem zauwaza walory plastiku ;)

    ROTFL Nie placa karta, a robia oscylatory. Wez sie zastanow...

    > A dlaczego maja uciekac? Przeciez pisalem rowniez, ze niektorzy nie
    > zlikwiduja. Tylko niektorzy zlikwiduja. Zle zrozumiales. To Ty
    > zastanawiasz sie gdzie pojda. Ja tego nie rozwazam.

    Zliwkiduja, bo podwyzszyli cene o 1 zl (lub przy pewnym warunku zostawili
    taka sama?) LOL I gdzie pojda? Zrezygnuja z bankow w ogole? No wez sie
    zastanow, zanim takie prawdy zaczniesz pisac.
    A jesli ta zlotowka tak bardzo im wplywa na koszty prowadzenia wielu
    rachunkow - to i dpbrze ze zrezygnuja - zwolnia zasoby.

> [...]
    > poza zasiegiem majac kapital w postaci klientow/doswiadczenia z
    > czasow PRL i wczesnych lat 90tych, oddzialy itd. Dlaczego bank
    > zachodni woli wykupic duzy polski bank niz stworzyc siec swoich
    > oddzialow? Dlaczego PKO przejelo Inteligo? Przeciez to Ty masz
    > napisac doktorat i pewnie to wiesz najlepiej. Inne banki dopiero
    > wtedy powstawaly. One dopiero walcza o klienta. Czy chialbyś aby
    > lukas dorownywal PKO BP w ciagu roku, 2? To tak jakbys mowil za
    > pewnym politykiem, że zaraz zrobimy w Polsce druga Japonie, wystarczy

    Dobrze - ja nie rozumiem o czym piszesz, ok?
    Wyznaczniekiem sa zyski, jest zwrot z kapitalu.
    Nie rozumiem twoich watpliwosci. Na czym opierasz swoje zdanie -bo ty tak
    robisz i 5 ro twoich znajomych?
    Jak splacasz KK w terminie to uwazasz, ze to z gory niedochodowy produkt?

    > No i znowu nie zrozumiales mojego przeslania. Porownaj oferte bankow
    > i ich instrumenty finansowe, rodzaj klientow, oraz to jaki dochod
    > osiagaja poszczegolne banki z kont internetowych. Popatrz jak szybko
    > te banki zrezygnowały z doplacania do kont internetowych bo nie mialy
    > szansy wygrac z mBankiem (raczej z BRE). Tu mBank poradzil sobie z
    > tym problemem najlepiej i po wygranym boju bedzie mogl wprowadzic
    > oplaty.

    Istotnie nie rozumiem. Tylko powiem tak, ze z Inteligo pozegnalo sie
    niedawno z 50 tysiacami klientow.
    Ale z drugiej strony w Inteligo trzeba placic za wiele rzeczy i jakos tam
    230 tysiecy klientow dalej funkcjonuje, a wg ciebie juz dawno powinni
    przejsc do mBanku.
    Nie rozumiem tez o co ci chodzi "Popatrz jak szybko te banki zrezygnowały z
    doplacania do kont internetowych bo nie mialy szansy wygrac z mBankiem"
    O co chodzi?
    O co chodzi z wygranym bojem mBanku?

    > Wiem tylko tyle, ze wewnetrzne obliczenia i strategia cenowa nie
    > zawsze sa trafne, bo w przeciwnym wypadku banki nie moglyby generowac
    > strat w rzadnej formie swojej dzialalnosci.

    Akurat dla detalu podwyzszanie cen za ROR dziala bardzo dobrze ;)
    P.S. Ja juz nie wiem co chcesz stwierdzic - ze masowo klienci uciekna, bo
    podwyzka 1 zl Luaks wprowadzil? zy masowo beda przelewali z mBanku 2 tys na
    jeden dzien? :D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci