  • Data: 2003-12-11 10:40:24
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br9f0p$1ki$1@news.onet.pl...

    > Nie uwzgledniloes - ze mozna placic karta Lukasa i nawet zyskac 1 zl :)
    > Czyli koszty sie nie zmienily.

    Tak, wszyscy raptem zauwaza walory plastiku ;)

    > I najwazniejsze - gdzie ci klienci uciekna? Do mBanku? Nawet jak tam tez
    > wprowadza oplaty?
    > Nie zartuj. Popadasz w paranoje.

    A dlaczego maja uciekac? Przeciez pisalem rowniez, ze niektorzy nie
    zlikwiduja. Tylko niektorzy zlikwiduja. Zle zrozumiales. To Ty zastanawiasz
    sie gdzie pojda. Ja tego nie rozwazam.

    > Nie rozumiem dlaczego piszesz "swietne"? Przeciez wyniki obu bankow sa
    poza
    > zasiegiem wiekszosci pozostalych bankow pod wzgledem wartosci zysku, i
    > czesto nawet przy zwrocie z kapitalu.
    > Moze nie rozumiem twojej wypowiedzi, ale teraz wygadujesz jakies potoczne
    > prawdy, ktore z rzeczywistoscia maja malo wspolnego...

    Potoczne powiadasz? Porownaj ich zysk wczesniejszy. One zawsze byly poza
    zasiegiem majac kapital w postaci klientow/doswiadczenia z czasow PRL i
    wczesnych lat 90tych, oddzialy itd. Dlaczego bank zachodni woli wykupic duzy
    polski bank niz stworzyc siec swoich oddzialow? Dlaczego PKO przejelo
    Inteligo? Przeciez to Ty masz napisac doktorat i pewnie to wiesz najlepiej.
    Inne banki dopiero wtedy powstawaly. One dopiero walcza o klienta. Czy
    chialbyś aby lukas dorownywal PKO BP w ciagu roku, 2? To tak jakbys mowil za
    pewnym politykiem, że zaraz zrobimy w Polsce druga Japonie, wystarczy tylko
    chciec ;)

    > ROTFL
    > Ilosc na jakosc? Liczy sie zwrot z kapitalu.
    > To, ze mBank sciagnal duza ilosc klientow nie oznacza jeszcze nic (dla
    > przypomnienia ma wiecej klientow niz Lukas czy KB!).

    Internetowych? ;) Zyski czerpie raczej z klientow tradycyjnych.

    > Licza sie zyski - a tych jeszcze nie ma. Jak na razie mowi sie o break
    even
    > point'cie na przelomie roku. (a jakosc obslugi spada, a ilosc klientow nie
    > przeklada sie na sprzedaz kredytow)

    No i znowu nie zrozumiales mojego przeslania. Porownaj oferte bankow i ich
    instrumenty finansowe, rodzaj klientow, oraz to jaki dochod osiagaja
    poszczegolne banki z kont internetowych. Popatrz jak szybko te banki
    zrezygnowały z doplacania do kont internetowych bo nie mialy szansy wygrac z
    mBankiem (raczej z BRE). Tu mBank poradzil sobie z tym problemem najlepiej i
    po wygranym boju bedzie mogl wprowadzic oplaty.

    > Jak? Ze wprowadzilby srednie saldo?
    > Masz dostep do wewnetrznych obliczen i strategii cenowej, ze tak mowisz?
    > Sadzac po twoim zdaniu o mBanku i PKO BP i Pekao SA, to raczej kierujesz
    sie
    > wlasnymi odczuciami, a nie rzeczywistoscia :)

    Wiem tylko tyle, ze wewnetrzne obliczenia i strategia cenowa nie zawsze sa
    trafne, bo w przeciwnym wypadku banki nie moglyby generowac strat w rzadnej
    formie swojej dzialalnosci.