    From: "bwwald" <b...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Date: Thu, 11 Dec 2003 11:52:16 +0100

    napisał w wiadomości news:br9geb$mn1$1@news.onet.pl...
    > bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:

    > Co wiecej chcesz stweirdzic, ze 100% kliento ma lub bedzie mialo konto w
    > mBanku lub VW Banku?

    Amra! Mowil Ci ktos, ze jestes wredny? :))). Ja tego nie chce stwierdzic
    (odnosnie mB i VW). Nawet przez mysl mi to nie przechodzi.

    > Ale to jest na podobnym poziomie wyboru. Zrozm ze 90% ludziom NIE CHCE sie
    > zmieniac drozszych kont.

    Pewnie nawet wiecej procent. To przeciez rozumiem i ja i Ty.

    > Nie czytaja umow i tak dalej.
    > to ze ty to robisz i pare osob na tej grupie zupelnie NIC nie oznacza!
    > To, ze w Inteligo przelew kosztuje 99 groszy, a w mBanku nic, nie oznacza,
    > ze wszyscy klienci Inteligo maja konto w mBanku i przelewaja z niego kase.
    > a wlasnie - skala podwyzek to bedzie jakis jeden przelew w Inteligo. A ten
    > ostatni ma 235 tysiecy klientow. ale oni glupi byli, ze nie poszli do
    > Lukasa, nie? ;)

    Ja z tym sie zgadzam i nie musisz mi wykladac trywializmow. Ile razy mam
    powtarzac, ze IMO bank mogl miec wiecej niz bedzie mial, moze o 10%
    dodatkowych zyskow, moze o 1%, ale zawsze to jakas suma. Tylko o to mi
    chodzi.