  • Data: 2009-10-12 19:20:35
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gonzo"

    > Tak z ciekawosci: jesli nie chcesz poprzec takiej partii to jaka
    > popierasz?

    "...Dobrze, gdy jakiś idealistyczny pretekst do kręcenia lodów się nadarzy.
    Wtedy jest ładnie. Gorzej, gdy go nie ma..."

    Na serio to nie będę już nigdy głosował na żadną partię.

    Będę natomiast głosował za rok na tego kandydata, który będzie miał
    największe szanse w starciu z Kaczyńskim, ponieważ nie chcę mieć tego
    człowieka jako reprezentanta mojego kraju.
    Nie mogę na niego patrzeć, nie mogę go słuchać, wywołuje we mnie bolesne
    odruchy i cierpienia.
    Może jestem małpką w czerwonym:)))

    W sumie tyle mojego manifestu politycznego.

    Co do 1) to może coś Ci uświadomią cytaty z ciekawego tekstu.
    Oni muszą tak działać i tak działają i ja to rozumiem.
    ==
    Magda Hartman
    http://www.pardon.pl/artykul/5254/jak_czlowiek_prezy
    denta_bron_sprzedawal
    ==

    Jak człowiek prezydenta broń sprzedawał...
    ...w czerwcu 2007 r. Robert Draba, minister w Kancelarii Prezydenta Lecha
    Kaczyńskiego, wyczarterowanym samolotem wybrał się w podróż do Gruzji. Na
    pokładzie towarzyszyli mu m.in. Abdul Rahman el Assir, międzynarodowy
    handlarz bronią...

    ...el Assir mógł dodatkowo ...wspierać działalność Osamy [bin Ladena]
    finansowo. Powiązania Kancelarii Prezydenta z osobą powiązaną z ludźmi, z
    którymi Polska walczy zbrojnie w Afganistanie, byłoby dość interesujące....
    poznaliśmy przyczyny nagłej i nieoczekiwanej miłości prezydenta Kaczyńskiego
    do Gruzji. Nie jest to, jak przypuszczaliśmy, jedynie chęć zrobienia na
    złość Rosji. Ani też fakt, że w Gruzji Kaczyńskiego traktują nie jak
    "kartofla", tylko wielkiego europejskiego przywódcę....

    .. dowodzi [to] pewnej elementarnej dwulicowości, jakiej wymaga prowadzenie
    spraw państwa. To właściwie dość naturalne - dyskutować można jedynie nad
    ilością sosu hipokryzji, którym to wszystko jest podlane. Lech Kaczyński
    zdecydowanie przesadza, choć być może po prostu dobrze wczuł się w rolę...

    ===

    Dobrze, gdy jakiś idealistyczny pretekst do kręcenia lodów się nadarzy.
    Wtedy jest ładnie. Gorzej, gdy go nie ma.

    Jak choćby w przypadku ONZ-owskiej konwencji o zakazie stosowania wyjątkowo
    barbarzyńskiej amunicji kasetowej. Do której Polska wciąż nie chce
    przystąpić - jako jedno z nielicznych państwa na świecie.

    Trudno powiedzieć, dlaczego. Z braku wytłumaczenia idealistycznego pozostaje
    nam inne. Polska jest bardzo liczącycm się producentem takiej amunicji.