  • Data: 2009-09-24 18:39:38
    Temat: Re: Nowa seria sciem HSBC
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:a0de22a1-72e8-4538-9df3-1a65dbda4415@f10g2000vb
    f.googlegroups.com...

    > Koncepcje mam takie:
    > [...]

    Wszystkie trzy koncepcje maja sens, a pierwsza z nich jest z cala pewnoscia
    prawdziwa w ogólnym przypadku. Wezmy jednak takze pod uwage, ze w ofercie
    Premier to wciskane sa przede wszystkim fundusze HSBC a nie proste depozyty,
    co mogloby byc nieco latwiejsze nawet w przypadku klientów typowo
    kredytowych. No ale ogólnie to trzeba sie zgodzic, ze jest jak piszesz - nie
    ma tu symetrii w zadnym razie.

    Mój nos mi jednak podpowiada, ze oni mówia ze chca zrobic Nowe, Wieksze i
    Gorsze HSBC Plemiel. A tak naprawde, to pewnie ktos chce wziac za ten
    projekt kase, a nic nie powstanie. :)