  • Data: 2008-03-21 02:02:40
    Temat: Re: Nowosci w mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Wasilewski" 47e2ead6$...@n...home.net.pl

    > Wygląda na to, że tak:

    > http://www.mbank.pl/radosczycia/promocja/100.html
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/kredytowe/Vis
    a_Classic_Radosc_Zycia/

    Sprawdzę ,,jutro''.

> [...]
    > groszy (kilka dni pierwszego okresu rozliczeniowego), za to ubezpieczenie,
    > zaglądam do "szczegółów umowy", a tam znowu ubezpieczenie ma status "TAK".
    > No więc zadzwoniłem na mlinkę, zakłopotana panienka postanowiła połączyć
    > mnie z ekspertem, który stwierdził, że najlepiej, jak sobie je wyłącze drugi
    > raz. W tym momencie się we mnie zagotowało, stwierdziłem, że nie będę po x
    > razy, wyłączał tego samego i kategorycznie zażądałem przyjęcia reklamacji.

    > Na dzień dzisiejszy (minęły 2 dni od złożenia reklamacji), pobrane

    To nie jest źle. W Lulasie rozpatrywano moją reklamacje 2 miesiące, zanim
    zwrócono 1.35 złotych. :)

    > a status ubezpieczenia dalej jest
    > ustawiony na "TAK", ciekawe co będzie dalej. Swoją drogą ciekawy początek.
    > Chyba nedeszły czasy, że na każdą rozmowę z bankiem trzeba nosić dyktafon, a
    > po zleceniu każdej operacji robić zrzuty z ekranu. :(

    Ja robię zrzuty.

    Zamiast płacenia na mLinii, można pogadać na mChacie. ;)

    -=-

    Właśnie zauważyłem, że mam problem z pWpłatą. ;)
    Wpłaciłem wczoraj o 20:17 1330 złotych do Polbankowego bankomatu,
    a przed chwilą zobaczyłem, że na koncie pieniędzy jeszcze nie ma,
    choć minęło sporo czasu.

    Obawiam się, że mKonta będą dla mnie sympatyczniejsze od pKont. ;)

    Postaram się do mBanku przenieść Lukasową kartę. :)
    (skoro dają za free i dorzucają 100 złotych)

    -=-

    Dzięki za odpowiedź. :)

    --