  • Data: 2013-10-29 20:31:14
    Temat: Re: Nowy mBank najbardziej....... :)
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-29 19:22, neoniusz pisze:

    > Hmm, ja przed chwila zastrzeglem platyne, bo sie zblizal termin na
    > oplate. I nawet jednego slowa zachety nie uslyszalem, od razu wnioseczek
    > o zamkniecie. To zmiana na plus. Ale powoli uciekam z tego jarmarku
    > dziwnego.

    Kartę wygaszają więc chętnie przyjęli rezygnację. Zawsze możesz zamówić
    nową w miejsce zastrzeżonej za 10zł jeśli zależy Ci na ubezpieczeniu ;)
    Opiekunowie i czat niedawno twierdzili, że do aktywnych umów na razie
    będą wydawać nowe w miejsce zastrzeżonych.

    PS
    A że staremu wyjadaczowi p.b.b. nie chciało się zrobić brakujących
    operacji jako X mTransferów po 1zł na którąś z elektronicznych
    portmonetek (z opłatą ~2%) to się dziwię ;)