  • Data: 2011-02-01 10:59:22
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ii8orq$f67$1@news.onet.pl...

    > --
    >
    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak robi taniej
    >
    > Mamy 2 rozwiązania
    >
    > 1) pieniądzę leżą w miejscu
    >
    > 2) pieniądze idą do ofe, to odcinają prowizję po czym kupuja obligacje
    > (mówimy tu o tych 60% kasy) i pieniądze wracają na miejsce.
    >
    > Nawet Ty mnie nie przekonasz, że rozwiązanie 2) jest tańsze

    Co do drugiej części kasy, tej inwestowanej w akcje to wałkiem jest

    1) zmuszenie obywatela do trzymania kasy na koncie firmy grającej na
    giełdzie
    2) uzasadnianie tego tekstami w stylu "akcje zawsze rosną"

    Ale to akurat pikuś.
    Taj jak zaproponował Jar.Kacz. - dobrowolność wyboru i jak ktoś chce tam
    zostawić kase, to jego osobista broszka.

    A nie PAŃSTWOWY PRZYMUS GRANIA NA GIEŁDZIE

    Sory, ale to chory wałek.