  • Data: 2011-02-01 11:32:54
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak robi taniej
    >
    > Mamy 2 rozwiązania
    >
    > 1) pieniądzę leżą w miejscu
    >
    > 2) pieniądze idą do ofe, to odcinają prowizję po czym kupuja obligacje
    > (mówimy tu o tych 60% kasy) i pieniądze wracają na miejsce.
    >
    > Nawet Ty mnie nie przekonasz, że rozwiązanie 2) jest tańsze

    Ja nie mam zamiaru Cie do niczego przekonywać. Dla mnie nie ma znaczenia czy
    samochód jest czarny czy biały jak nie jeździ. Wałek? Czyli oszustwo, tak?
    Kto kogo oszukuje? OFE swoich klientów? Kto jest klientem OFE? Kto wymyślił
    to, że OFE mają inwestować bezpiecznie w dług państwa? Kto negocjował ceny
    usługi? W wała to Cię zrobił Twój poseł. Nie ważne czy na niego głosowałeś
    czy nie.