eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspostRe: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspost
  • Data: 2023-06-26 09:39:24
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspost
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    poniedziałek, 26 czerwca 2023 o 07:07:19 UTC+2 cef napisał(a):
    > W dniu 2023-06-26 o 00:47, Robert Tomasik pisze:
    > > W dniu 25.06.2023 o 14:47, cef pisze:
    > >
    > >>>>> Bo tak było, tylko że rekurencja robiła się w warstwie rachunku, a nie
    > >>>>> karty i w tym problem.
    > >>>> No i co odpowiedział bank jak zareklamowałeś rozliczoną transakcję
    > >>>> do zastrzeżonej karty? Powiedział, że nic nie może zrobić,
    > >>>> bo obciążany jest rachunek techniczny?
    > >>> Oni o rachunku chyba nie pisali, tylko o obciążeniu z pominięciem
    > >>> karty na podstawie wcześniej wyrażonej zgody. Tyle, że wcześniej nikt
    > >>> nie wiedział, że tak można i jak napisałem reklamacje, to jako
    > >>> rozwiązanie zaproponowano mi zastrzeżenie karty.

    Przyszło niewłaściwe obciążenie, bank zalecił zastrzec kartę.
    Przyszło kolejne, bank zaksięgował - i w odpowiedzi na reklamację bank zalecił
    zastrzeżenie NOWEJ karty?
    I to też nie pomogło?
    Czy znalazł się rozsądny, co jednak tej NOWEJ kartynie zastrzegł?
    Co to był za bank?
    Podkarpacka spółdzielnia? Czy getout?

    Coś kiedyś było o tym, że są subskrypcje niezależne od karty.
    Ale to są tajemnice wioski olimpijskiej.
    Choć miało to sens.
    Np. taki citek bez pytania wymienił mi visę na mc.
    I to nawet nie dlatego, że zlikwidowali platynowe visy, tylko "bo tak".
    Do tego było to pod koniec okresu ważności, a citek wysyła nowe karty ok. 3 miesiące
    wcześniej.
    Tylko że ... jak jest zmiana typu, toobecna karta traci ważność po miesiącu -
    oczywiście o tym ani słowa!
    I dzwoni do mnie mama, że jej karta nie działa, choć do końca ważności jeszcze 2
    miesiące. Dobrze że kuksonerii nie wezwali.
    Sprawdzam moją - też nie działa.
    Dopiero na infolinii się dowiedziałem o tym miesiącu.
    A z reklamacji, że mogę sobie wymienić na visę, ale już z innym numerem niż ta
    poprzednia.

    No i co by było z subskrypcjami, gdybym miał?
    Pewnie szlag by trafił, gdyby były na numer karty.

    Bo np. w ST citka przestała mi się pokazywać ustawiona automatyczna spłata karty -
    mimo że nadal działała.

    O właśnie, dobrze że mi przypomnieliście, czas zamienić z powrotem na visę, mc mam
    drugą z citka (tzn. jeszcze nie doszła).
    Może wróci "member since", mc nie mają.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1