eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy (?) sposób oszustw bankowych czy tylko przypadek... › Re: Nowy (?) sposób oszustw bankowych czy tylko przypadek...
  • Data: 2005-12-28 08:34:34
    Temat: Re: Nowy (?) sposób oszustw bankowych czy tylko przypadek...
    Od: "kasia " <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do mnie dzwoniła w listopadzie babeczka z jakiegoś banku składając mi życzenia
    z okazji urodzin i proponując w związku z tym jakaś OKAZJĘ. Zdziwiłam się
    bardzo, jako że urodzin w listopadzie nie mam...
    Ona oczywiście "A kiedy Pani ma?"
    Nie podałam - taka wredna jestem ;-) - pani się obraziła i zakończyła rozmowę...