    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: O rynkowej wartości firm sondażowych i sondaży :-)
    Date: Sat, 12 Feb 2011 19:14:26 +0100

    A. Filip wrote:

    > Czy ty chcesz żeby "firmom od reklamy" płacić za to ile osób *mówi* że
    > kupiło pod wpływem reklamy? :-)

    Dyskusja jak zawsze. Zaczyna się od czegoś. Po odpowiedzi skręca się w
    jakieś bzdury o tym co ja chce, a czego nie chcę. Zacząłeś od użalania się
    nad niedolą sondażowni. Zadałem Ci kilka pytań z tym związanych, a Ty mnie
    pytasz co ja chcę. Ja chcę byś odpowiedział czy znasz kogoś kto głosował pod
    wpływem tego co przeczytał w sondażu o poparciu partii politycznych.