  • Data: 2022-02-01 12:50:43
    Temat: Re: OC
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te podstawowe to nr rejestracyjny. :) Wielu ubezpieczycielom
    > tyle wystarczy do podania ceny. Resztę informacji (kolor
    > tapicerki, długość krawata, szerokość horyzontu myślowego,
    > erotyczna orientacja dzieci sąsiada itd.) nie jest brana
    > pod uwagę podczas liczenia składki lub jest zasysana z UFG.

    pesel i nr rej, vin oraz kod do taryfikacji to absolutne min., jak
    chcesz sprawdzić raport z UFG nie mając info nt. ubezpieczonego?

    > I co z tego? Myślisz, że nie wiem, kiedy kończy się polisa OC
    > mego samochodu? Albo kiedy mijają dwa ;) lata od ostatniego
    > badania technicznego?... Ewentualnie -- na na ile kilometrów
    > zostało mi paliwa w zbiorniku?...

    to dlaczego uważasz, że się pospieszyłeś? nie miałeś dość czasu na wybór
    oferty?

    > Przy jakich 400? Do tej pory mam za 313 a kolejna jest za 357...
    > Razem z OC jest Midi Assistance obejmujące także awarie -- Nowe
    > Volvo zaczyna 14 rok swego życia z OC...

    kwota szacunkowa, 300 czy 400 zł, nie można liczyć na to, że nominalnie
    zniżka wyniesie np. 200

    kilkaset złotych można "urwać" przy droższych polisach pakietowych, ale
    wtedy kluczowy jest zakres, nie wychodzi się od składki

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje