  • Data: 2009-11-24 19:19:31
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakimi to strategicznymi inwestycjami może pochwalić się III RP?

    No bazylika w Licheniu, pociąg papieski, bazylika na Wilanowie...

    > Skoro
    > zahaczyłeś o energetykę to przypomnę ci Kozienice, Turów, Połaniec,
    > Bełchatów. Nie znaczy to, że zachwalam PRL, ale nie widzę osiągnięć
    > ostatniego 20-lecia. Za wyjątkiem kilku kilometrów autostrad, cała
    > infrastruktura drogowa, kolejowa, sieci przesyłowe pochodzą z minionego
    > okresu, czy się mylę?

    Zależy od regionu. Ja mieszkam na "ziemiach odzyskanych" a tutaj większość
    tego rodzaju infrastruktury pochodzi jeszcze "zza Niemca".
    Polacy co najwyżej potrafili rozebrać sieć tramwajową w Słupsku, rozkraść i
    sprzedać na złom kilkadziesiąt młynów i elektrowni wodnych i zdewastować
    kilka tysięcy km. linii kolejowych.

    --
    AS