    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Date: Fri, 2 Oct 2009 13:05:41 +0200

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:874oqii112.fsf@alfa.kjonca...

    > Ja się jeszcze zastanawiam, ale podejrzewam, że oczekiwanie jest takie,
    > ze %% w EB spadną.
    > KJ

    Moze i oprocentowania jeszcze troche spadna, ale nalezy pamietac, ze
    sytuacja dlugo nie wroci do tej sprzed jesieni 2008. Bankom chyba nadal nie
    jest tak latwo znalezc finansowanie za granica, a potrzeby finansowe panstwa
    beda rosly, co oznacza dalsze ssanie kasy przez roznorakie instytucje
    panstwowe, jak np ZUS. Nie lokowalbym na dluzej niz 6-mies. na staly
    procent, gdyz prawdopodobienstwo podwyzki jak i obnizki lokat oceniam na
    50/50.