  • Data: 2011-03-19 15:38:13
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:yr6pluemzn7p.uf99tkv50nvh$.dlg@40tude.net...

    > Czy ty jestes rządowym botem?

    Ty jesteś geesowym botem

    > Czy ja w ogole gadam z człowiekiem?
    > Jak qwa nie jestes włascicielem?

    A jak jestem właścicielem czegoś, czego nie mam?
    Jaja se robisz?

    > Jaki to był podatek? Gdzie to jest
    > napisane? Co ty chłopie fandzolisz?

    Wszystkie wpłaty do ZUS to podatek.
    Nigdzie tak nie jest napisane, podaję tylko stan faktyczny.

    > Skoro nie czujesz się właścicielem, to cie obchodzą prowizje, stopy
    > zwrotu,
    > po co ta cała gadanina.

    Po co wyjaśniam w innym poście.
    Wolę żeby te 10mld zostało w SP, a nie zasiliło konta chłopaków z Tel-Awiwu
    i Londka.
    Rozumiesz, czy za trudne?