    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Sat, 19 Mar 2011 18:12:55 +0100
    <ilqn5p$4nl$1@inews.gazeta.pl> <ilr0aa$i5m$1@news.onet.pl>
    <4d81063f$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <bcj1nmyodlsx$.13u67g3am3qet.dlg@40tude.net>
    <4d811854$0$2456$65785112@news.neostrada.pl> <ilr5u2$bgi$1@news.onet.pl>
    <ilt2ne$fn3$1@news.onet.pl> <oevp85opshr3$.12pqyh2p05x2u$.dlg@40tude.net>
    <ilthjg$5nq$1@news.onet.pl> <11fop76s8txtl$.v3ca2khepvmh$.dlg@40tude.net>
    <im233f$7bt$1@news.onet.pl> <183306ux72c5s$.1k7jce8dnr58a.dlg@40tude.net>
    <im2bqq$b47$1@news.onet.pl> <1tvbxh8rn5gge$.1kjy847dybx4z.dlg@40tude.net>
    <im2e4c$1kf$1@inews.gazeta.pl>
    <p4y2l8cupnul$.gz6y66qz3lca$.dlg@40tude.net>
    <im2i4e$gj2$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>

    root wrote:

    > Prawdopodobnie masz rację że przegram. Ponieważ jednak
    > wpłaciłem już tyle (i każa mi wpłacac wiecej), to wyłoże jeszcze trochę
    > grosza na prawnika, żeby dostać UZASADNIENIE z NSA. Potem oprawię je sobie
    > w ramkę, żeby zawsze pamiętać: "nigdy nie ufaj państwu". Przekaże to
    > uzasadnienie swoim dzieciom, aby też o tym pamiętali i nigdy nie dali się
    > już nabrać. To będzie mój zysk i moje malutkie zwycięstwo.;)

    Jak pięknie przekręciłeś. I do tego obiecujesz, że będziesz oszukiwał swoje
    dzieci i wychowywał je w kłamstwie. Podaj dokument, w którym państwo mówiło,
    że pieniądze w OFE są Twoje i dokument gdzie państwo powiedziało, że
    przestają być Twoje. To, ze w OFE są Twoje pieniądze to tylko Twoja
    imaginacja. Zamiast prawidłowo diagnozować i nazywać niebezpieczeństwa, co
    pozwoliłoby Ci ich uniknąć albo się skutecznie bronić, tworzysz jakieś
    demony i stawiasz przeciw nim świeczkę w oknie. Nic nie wpłaciłeś.
    Zakłamujesz rzeczywistość. Używasz niewłaściwych słów co powoduje Twój
    mętlik w głowie. "Wpłaciłem" zakłada Twoją dobrą wolę i wybór. Pobrano od
    Ciebie pieniądze. Na tak podstawowym poziomie jak opisywanie stanu
    faktycznego nie potrafisz trzymać się faktów. "nigdy nie ufaj państwu"
    Widzisz do czego cię prowadzą błędne założenia. Państwo nie zawiodło Twojego
    zaufania bo nigdzie nie zapewniało Cię, ze pieniądze w OFE są Twoje. Twoje
    własne iluzje popychają Cię do wychowania własnych dzieci w nienawiści do
    własnego państwa. Sam wymyśliłeś tą rzeczywistość. Jej nie ma.