    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Mon, 4 Apr 2011 23:15:10 +0200

    news:ngnbqwm5t758$.1xum9gylk71qw.dlg@40tude.net...
> [...]
    -1-zlikwidowac-ofe.read?backTo=http://www.polityka.p
    l/kraj/rozmowyzakowskiego/1513944,1,z-mario-marcelem
    -chilijskim-ekonomista.read

    > Po co mi to robisz skippy? OFE to juz trup - daj mu odpoczac w pokoju.

    No nie bierz tego osobiście do siebie.

    W zasadzie od tego właśnie powinnismy zacząć, a ja juz po całej dyskusji się
    dowiedziałem iż ten eksperyment i dojarkę wciśnięto kilku peryferyjnym
    krajom (jakoś nikt z tych bogatszych się nie kwapił do tak świetnego
    rozwiązania), z czego większość już przed nami zaczęła to rozbrajać.

    Więc dla pełniejszego obrazu doklejam do wątku.

    W jakiś sposób zastanawiająca sprawa.
    Albo jesteśmy mądrzejsi od nich wszystkich, albo głupsi.