    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE wg Sobolowskiego
    Date: Fri, 25 Feb 2011 11:37:27 +0100

    > i dlaczego uważasz, że to dobre rozwiązanie?
    >
    > skupmy się może właśnie na tym zasadniczym problemie, a nie ogólnej dyskusji
    > ideologicznej, bo odpływamy na boki, a chodziło o to co tu wyżej zapytałem

    I powiem Ci, że nawet jeśli OFE zarabiałoby 1 pkt procentowy powyżej
    inflacji, to i tak wolałbym całość składki odprowadzać tam niż do ZUS.
    Dlatego, ze kiedy przyjdzie czas, Zaden kolejny płemieł nie będzie mi
    wydzielał wg własnego widzi mi się ile ma mi dać. Kasa na stół premierze,
    dokładnie tyle ile jest napisane ani grosza mniej.