  • Data: 2010-06-08 19:48:20
    Temat: Re: OFFTOPIC - Faktury z TP SA
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wto, 08 cze 2010 o 21:35 GMT, Kamil Jońca napisał(a):

    > Poprawcie mnie jeśli się myle, ale czy uzyskanie podpisu kwalifikowanego
    > nie jest kosztem *stałym* (niezależnym od liczby podpisanych faktur)?

    Ty masz na mysli certyfikat, certyfikat jest jeden, i jego koszt jest staly
    i juz, ale wykonanie podpisu kwalifikowanego moze roznie kosztowac w
    zaleznosci jakie wykorzystuje sie oprogramowanie, w zaleznosci od
    licencji(koszt wykorzystywanego oprogramowania), w zaleznosci czy podpis
    posiada znacznik czasu, to znowu stosunkowo spory koszt, za kazdy znacznik
    czasu trzeba placic, do tego koszt wysylki, tak, przygotowanie,
    wyprodukowanie i wyslanie wiadomosci email kosztuje..., i to wcale nie jest
    o rzad wielkosci taniej niz zwyklego listu kopertowego, tylko jest to
    "kilka" razy taniej...

    Pozdrawiam
    Brzezi